نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
11637
-
الف
+

نگاهی به آثار جدید بازیگران سریال «در پناه تو»+تصاویر

در این گزارش نگاهی به آثار جدید بازیگران سریال «در پناه تو» پرداخته ایم.

به گزارش آی فیلم 2، سریال «در پناه تو» به کارگردانی «حمید لبخنده»، هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر می باشد.

«در پناه تو» داستان فراز و نشیب های زندگی دختر جوانی به نام «مریم» را بازگو می کند که دانشجوی رشته هنر و تنها فرزند خانواده‌ای با اصالت است که در آستانه فارغ‌التحصیلی قرار دارد.

در این میان، یکی از هم صنفی های به نام «محمد» که از اعتبار بالایی میان دانشجویان و اساتید برخوردار است، قصد ازدواج با او را دارد. اما پیش از آن که خواسته‌اش را مطرح کند، دوستش رامین از او می‌خواهد تا واسطه خواستگاریش از مریم شود . . .

سریال «در پناه تو» در زمان خود با توجه به ساختار جوان پسندش توانست انبوهی از مخاطبان را به خود جلب و هنگام نشر شبانه‌اش سرک ها را خلوت کند.در پناه تو به مانند بسیاری از مجموعه‌های موفق و ماندگار ریشه در ملودرام داشته و قصه نه چندان پیچیده‌اش را در این بستر روایت می‌کند.

«لعیا زنگنه »، زنده یاد «حسن جوهر چی»،«سعید پور صمیمی»،«ثریا قاسمی»،«پارسا پیروز فر» و «سحر زکریا » از کرکترهای اصلی سریال «در پناه تو» می باشند.

در این گزارش نگاهی به آثار جدید بازیگران سریال «در پناه تو» در سینما و تلویزیون ایران پرداخته ایم.

لعیا زنگنه در نقش مریم افشار

لعیا زنگنه، فارغ‌التحصیل رشته‌ تیاتر از دانشگاه هنر است. بانو زنگنه از سال 1371 بازیگری حرفوی تیاتر را آغاز کرد. استعداد هنری وی توسط «امین تارخ» کشف و با هدایت هنری و مشاوره‌ «محمدعلی کشاورز» و «ثریا قاسمی» وارد عرصه‌ تلویزیون و سینما شد. او در سال 1375 با ایفای نقش در فلم «راز مینا» به کارگردانی عباس رافعی، قدم به عرصه‌‌ سینما گذاشت.

«لعیا زنگنه» بازیگر نقش «مریم» در سریال «در پناه تو» که بعد از این سریال محبوبیت زیادی بین مردم کسب کرد، در جدیدترین حضورش در قاب تلویزیون در سریال «کامیون» به کارگردانی «مسعود اطیابی» ایفای نقش کرده و فلم «خورشید همچنان می درخشد» به کارگردانی «ابراهیم شیبانی» آخرین حضور وی در سینما می باشد.

رامین پرچمی در نقش رامین یوسفی

«رامین پرچمی» دارای ماستری کارگردانی و بازیگری تیاتر است. وی علاوه بر بازیگری، کارگردان فلم کوتاهی با عنوان «راه حل» بوده ‌است. پرچمی فعالیت خود را با بازی در سریال «در پناه تو » و فلم سینمایی «ضیافت» آغاز کرد. 

شهرت رامین پرچمی به خاطر بازی در سریالهایی چون پس از باران، همسایه‌ها، زیر آسمان شهر ۳ و فلم هایی چون اعتراض، تلفن، خاکستری، مهمان مامان، اخراجی‌های ۲ است.

رامین پرچمی آخرین بار با سریال «و خداوند عشق را آفرید» در تلویزیون حضور داشته و فلم «کروکودیل» آخرین اثر سینمایی وی می باشد.

معصومه کریمی در نقش «حمیده» خواهر رامین

«معصومه کریمی» بازیگری را با تیاتر از سال 1369 آغاز کرده و در سال 1372 با فلم «جاده عشق» به کارگردانی «رجب محمدین» وارد عرصه سینما شد؛ وی با سریال «پرواز 57» به کارگردانی «مهران مدیری» در سال 1372 وارد قاب تلویزیون شد و  یک سال بعد در سریال «ساعت خوش» به کارگردانی مهران مدیری درخشید و به شهرت رسید.

حضور در سریال «زیر آسمان شهر» در سال 1380 در نقش سارا بار دیگر وی را بر سر زبان ها انداخت تا جایی که اغلب مردم بعد از گذشت چندین سال هنوز وی را با نام سارا به یاد می آورند.

بانو کریمی در آخرین حضور خود در قاب تلویزیون در سریال «ملکوت» تولید سال 1389 حضور داشته است.

«پری امیرحمزه» در نقش مادر رامین

پریدخت امیرحمزه زاده ۱۳۱۴ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی نخستین بار در 31 سالگی با بازی در سریال «صندوقچه اشرفی» به کارگردانی «پرویز کاردان» وارد تلویزیون شد.

از مهم‌ترین آثار «پریدخت امیرحمزه» می‌توان به بازیگری در سریال «کارآگاه شمسی و مادام» ،«آرایشگاه زیبا» و «دبیرستان خضراء» اشاره کرد.

بانوامیر حمزه سال 1380 خورشیدی به عمر 66 سالگی در سریال «کارآگاه شمسی و مادام» کرکتر مهمی بازی کرد و توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

فلم «اعتراض» تولید سال 1378، آخرین حضور وی در سینما است و سریال «سیر و سرکه» تولید سال 1389 به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آخرین نقش آفرینی بانو امیر حمزه در تلویزیون می باشد.

«حبیب دهقان نسب »در نقش «جمال یوسفی عموی رامین»

«حبیب دهقان نسب»  فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تیاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است و در سال ۱۳۴۶ فعالیت‌های هنری خود را آغاز کرد.

اولین حضور او در سینما فلم «شرایط عینی» (۱۳۶۶) بود. اما در تلویزیون با سریال «در پناه تو» چهره شد، فلم های «سفر به چزابه» و «نسل سوخته» با نقش آفرینی  حبیب دهقان نسب مورد توجه منتقدین سینما قرار گرفت.

وی در آخرین اثر سینمایی در فلم «امپراتور جهنم» به ایفای نقش پرداخته است و سریال «از سرنوشت» آخرین حضور وی در تلویزیون است.

«سحر زکریا» در نقش «سیمین» دختر عموی رامین

«سحر زکریا» با ایفای نقش در سریال تلویزیونی «در پناه تو» (1374) وارد دنیای بازیگری شد و فعالیت سینمایی‌اش را از سال 1377 با بازی در فلم «مردی از جنس بلور» آغاز کرد.

بازی در سریال طنز «قطار ابدی» تا حدودی او را به شهرت رساند، اما شاید او با سریال «پاورچین» بود که هم استعدادهای نهفتهٔ بازی در نقش کمیدی خود را بروز داد و هم توانست به محبوبیت دست یابد.

فلم «جانان» آخرین اثر سینمایی سحر ذکریا می باشد و همچنین سریال «در حاشیه 2» آخرین سریالی می باشد که با آن در تلویزیون حضور داشته است.

دانلود سریال «در پناه تو»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر